söndag 4 augusti 2013

Hej augusti!

Igårkväll sågs Lisa och jag på stan efter ett ovanligt långt kontaktuppehåll. Semester, ni vet. Och tydligen torp utan internet (Lisas). Ojojoj. Vi har haft en hel månad utan ens ett litet mejl, och det kändes lite konstigt för annars hörs vi nog ett par gånger i veckan. Jag kanske sätter igång och mejlar järnet nu bara därför?

Saker vi bla pratade om igår:
1) att det första exet av boken kanske kommer från trycket i veckan? Läs: vi hoppas det!
2) att vi ska ha releasefest den 30 aug. FEST! Vi måste börja knåpa ihop gästlistan.
3) att jag ska klippa mig den 19 aug. Okej, det var mest jag som pratade om det. Jag ser mycket fram emot det datumet för jag har sparat ut håret i sommar och det har varit jobbigt. (Känt från sociala medier.)
4) att man kanske nuförtiden kan åka till Berlin utan att kunna någon tyska?
Ja, och sen kom vi alltså in på diverse. Men hursomhelst, nu är det slut på semestrar, alla har internet igen, det är augusti och boksläpp närmar sig. Nu blir det mer fart här!

PS. Under sommaruppehållet här på bloggen så har Bokfreak publicerat en intervju med oss.

/ Johanna 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar